Happy Turmix - Varázsital az erek támogatására
Volt idő, amikor nagyon sok pénzt költöttem vitaminokra. Eleinte a bioboltból, később MLM hálózatoktól vásároltam. Jobb volt ezekkel megelőzni és orvosolni a bajokat, de valahogy mégsem voltam annyira jó állapotban, mint most.
Kb. 2008-ban találkoztam először az enzim-táplálkozással, vagyis azzal, hogy sokkal több élő anyagot kellene a szervezetbe juttatni. Azóta nagyon komolyan odafigyelek arra, hogy az elfogyasztott táplálék 50 %-ban nyers legyen. Hihetetlen módon megemeli az energiaszintet, és sokkal több ásványi anyag és nyomelem szívódik fel így. Nekem ez vált be, a betegségeket elkerülöm. Lehet tesztelni a módszert!
Nagyon finom turmix italokat készítünk, ezekből jól is esik napi 2-3 pohárnyi. A variációk néhány lehetőségét felvillantom. Alkoss kedvedre!

Mivel van még a hűtőben meggyem és tavalyról bodzabogyó szörpöm, most ez lett az alapja a gyümölcskoktélnak. Készítettem egy galagonya-hibiszkusz teát, ezt öntöttem hozzá, és a végén forrásvízzel hígítottam.
Ez a kombináció az erek működését, rugalmasságát támogatja, tisztítja az érhálózatot, illetve rostokat juttat a bélbe, segíti az emésztést. A piros gyümölcsök segítik a vérképző szervek munkáját, és korrigálják a gyógynövények nem mindig kellemes ízét.


Ha ügyes voltál, és tettél el meggyet, akkor a téli időszakban is tudsz majd ilyesmit csinálni. A bodzabogyó érésének és a szilvának még előtte vagyunk, úgyhogy lehet tárazni.
Galagonya teát és hibiszkuszt bioboltban is vehetsz. Amit tudok, én magam gyűjtök. Hibiszkuszt Tunéziából hozatok.

0 Responses

Megjegyzés küldése